Вітаємо нашу ученицю - фіналістку конкурсу ПероДактиль
На сторінці літературного конкурсу "ПероДактиль" з'явилося інтерв'ю з ученицею Святошинської гімназії Сербіновою Катериною. Цьогоріч Катя брала участь в конкурсі і вийшла у фінал. Вітаємо Катю, її батьків та вчителів із визнанням, і бажаємо нових літературних звершень. Пишаємося талантами, які розквітають завдяки, зокрема, роботі наших чудових вчителів!
Деталі про фіналістку і її твір ви знайдете у інтерв'ю, яке повністю розміщено на сторінці конкурсу "ПероДактиль" у facebook.
![]() |
Сербінова Катерина
Народилася 02.12.2004, з другого класу вчуся у НВК «Святошинська гімназія». Іжджу вчитися до Німеччини та Англії, окремо займаюся малюванням та вивчаю німецьку. Пишу вірші та твори з 11 років.
1. Чому Ви вирішили взяти участь в конкурсі «ПероДактиль»?
Взяти участь мені запропонувала моя вчителька, і я погодилася.
2. Чи брали Ви участь раніше? Якщо так, чи ставали фіналістом/переможцем?
Це вперше, коли я беру участь у чомусь подібному.
3. Оцініть за 100-бальною шкалою Ваш конкурсний твір/твори.
Мій твір я оцінюю десь на 80 балів.
4. В чому/кому Ви шукаєте натхнення, що воно таке і як його віднайти?
Натхнення я шукаю в усьому, на що приємно дивитися чи що приємно робити. Наприклад, у лісі, повз який я їду до школи. Для мене натхнення - це паливо, яке надає енергії робити щось далі чи тільки починати. Шукати його потрібно будь-де, бо ніхто не знає, що саме йому подобатиметься, доки з цим не зіткнеться.
5. Хто Ваш читач? Як Ви собі його уявляєте?
Мій читач поки що ніхто, проте у моїх думках він дуже схожий на мене. У нас із ним спільні інтереси, і йому подобаються світи, які я створюю. У нього також є декілька власних.
6. Які головні риси Автора? Чи маєте Ви такі риси?
Головні риси автора можуть бути будь-які - вони лише повинні допомагати йому креативити, а також надихати його жити далі й шукати пригод.
7. Опишіть власне робоче місце?
Моє робоче місце - це правий куток мого власного темно-зеленого диванчику, біля якого стоять два маленькі дерев‘яні столики (один коричневий, другий - білий). На цих столиках завжди щось лежить.
8. Як Ви ставитеся до критики власних творів?
Зазвичай критика видається мені трохи недоречною, проте я майже завжди перероблюю те, про що мені кажуть, навіть якщо це видається мені непотрібним, бо вважаю, що читач знає краще за мене.
9. Хто Ваш улюблений літературний герой? Чому?
Один з моїх улюблених літературних героїв (бо їх багато) - це професор Дамблдор з «Гаррі Поттеру». У нього дуже цікавий кумедний характер, до того ж він мудрий та стриманий вчитель, ніколи не втрачає здорового глузду та вміє жертвувати. Йому не потрібен зиск для того, щоб робити щось іншим на користь чи задля допомоги. Я б хотіла мати такого вчителя, ба навіть друга.
10. На якого казкового персонажа Ви схожі?
Я схожа на кролика з «Аліси у Країні Див». Я постійно намагаюся усюди встигнути.)
11. Яка з прочитаних книг справила на Вас найбільше враження і чому?
Однією з найперших на мене справила надзвичайне враження «Дика енергія. Лана» М. та С. Дяченок. Для мене вона особлива через те, що у ній надзвичайно чітко описується ритм життя та залежність людей від того ритму. А також через думку про те, що людина, якій досить свого власного бажання, щоб жити, набагато сильніша за інших.
12. Придумайте та опишіть власного українського супер-героя.
Українського супер-героя уявляю звичайною людиною, яка самостійно натренувала себе й зараз може покращувати життя інших у скрутних становищах. Також у нього/неї є учні-послідовники, які продовжуть справу після його/її смерті.
13. Якщо б Ви мали можливість обирати надможливість, то що обрали б?
Я хотіла б мати змогу переміщуватися у інші, власні світи з зупинкою часу при цьому у реальному світі, а також брати із собою когось іншого за бажанням. У тих світах мені було би надано змогу за бажанням перетворюватися на будь-яку тварину разом з одягом, а також я мала б трохи більше бойових здібностей і трохи сильніші легені, щоб не захекуватися під час бігу.
14. Яке головне досягнення Вашого життя на сьогодні?
На сьогодні одне з найголовніших моїх досягнень полягає у тому, що я здатна вчитися чомусь новому й одночасно тренувати старі здібності, хоч на це й інколи не вистачає часу.
15. Напишіть 5 правил Вашого життя.
Правила мого життя:
1. Одразу вирішувати у взаєминах будь-які проблемні питання і позбуватися їх джерела.
2. Дотримуватися своїх цінностей, навіть якщо інші вважають інакше.
3. Бути відкритою з людьми.
4. Виходити з зони комфорту.
5. Берегти сім‘ю та друзів.
16. З якою видатною постаттю сучасності Ви хотіли б товаришувати?
Я б хотіла трохи потеревеніти з режисером Пітером Джексоном. Я нескінченно можу передивлятися його фільми, до того ж під час фільмування він зміг створити теплу атмосферу навколо себе та акторів; це вказує на його відкритість та відданість праці. До того ж він доволі талановита людина, хоча не письменник і не актор.
17. Які 5 речей Ви взяли б на безлюдний острів?
На безлюдний острів я візьму ніж, каструльку, теплий одяг, кресало, щоб запалити полум‘я, та намет.
18. Яка Ваша найзаповітніша мрія?
Моя найзаповітніша мрія - стати відомим письменником і при цьому подорожувати, мати декілька хоббі та ще одну роботу.
19. Чим Ви захоплюєтеся, окрім літератури?
Окрім літератури я захоплююся музикою, фільмами різних жанрів, фізичними вправами, малюванням, а також мені подобаються скульптура та туристичні походи, хоч я цим і не займаюсь.
20. Чого Вам не вистачає в житті?
У моєму житті мені інколи не вистачає сили волі, щоб позбутися страху робити те, що я вважаю цікавим та корисним, навіть коли воно порушує загальноприйняті правила (наприклад, самостійно збирати сміття на пляжі), або коли звичка жити у комфорті заважає поїхати до лісового наметового містечка на третину літа.
21. На що Ви витратите свій перший гонорар?
За свій перший гонорар я надрукую збірку своїх розповідей у гарній твердій обкладинці з власними ілюстраціями у декількох екземплярах для себе й друзів. Для мене паперові книжки - це щось особливе, до того ж потримати власну книгу - це моя мрія з дитинства.
22. Придумайте собі запитання і дайте на нього відповідь.
Що спільного в усіх моїх розповідях? Головні герої під кінець ледь не вмирають, проте після цього з ними відбувається перетворення й вони залишаються жити далі.