Секрети самоуправління: ІІ шкільний Аукціон Бонусів
Протягом 2014-2015 навчального року у Святошинській гімназії самоврядування вийшло на новий рівень. Учні створили Шкільну Раду, у співпраці з учителями розробили Правила Життя в гімназії, самостійно моніторять виконання цих правил в класах та гімназії. За виконання правил, досягнення у навчанні та творчості учні отримують бонуси для свого класу. Кожен клас може обміняти свої бонуси на приємні чи корисні сюрпризи на Аукціоні Бонусів.
У четвер, 19 березня 2015, в гімназії пройде другий Аукціон Бонусів. Перший - пілотний аукціон - ми проводили перед Новим роком. Він дозволив нам підкоригувати процес і правила проведення Аукціону так, щоб діти навчилися домовлятися, приймати колективне рішення, відстоювати свої вибори та інтереси.
ПРАВИЛА ІІ АУКЦІОНУ БОНУСІВ
-
за тиждень до Аукціону ми оголошуємо повний список "лотів", за які можна торгуватися на Аукціоні. Так у вас буде кілька днів,щоб усім класом обговорити "лоти" і вибрати найбільш бажані;
-
для участі в Аукціоні вам необхідно вибрати 2 ( двох) учнів від класу, які представлятимуть інтереси колективу на Аукціоні ;
-
Аукціон пройде відкрито.
Лоти ІІ Аукціону Бонусів
Лоты от Нины Николаевны
- "индульгенция" на невыполнение одного домашнего задания - 100 б. за одного человека;
- +1 балл к контрольной работе - 100 б. за одного человека;
- + 1 балл к самостоятельной работе - 50 б. за одного человека.
Лот от Светланы Юриевны
- урок-игра в "Мафию"
Лоты от Ольги Владимировны
- NO Semester speaking - 700 б.
Лот от Елены Анатолиевны
- + 1 балл к семестровой контрольной работе
Лот от Светланы Валентиновны
- урок на улице (при хорошей погоде и по предварительной договоренности) - 700 б.
Лоты от Лады Артуровны
- урок-игра
- урок-видео
- подсказка на контрольной работе
- экскурсия вместо урока
Лоты от Людмилы Владимировны
- 1 задание на контрольной работе
- урок-поход в музей
- урок вопросов "Я хочу понять..."
- чаепитие на уроке.
У Святошинській гімназії самоврядування завжди було доброю традицією, але цього року воно здобуло новий масштаб і втілилось у нові форми. Ми з цікавістю та гордістю спостерігаємо за тим, як наші учні включаються до адміністративних процесів , йдуть на переговори з адміністрацією, створюють власні документи, правила, пропонують творчі рішення складних завдань.